woensdag 6 mei 2009

West-Vlaams


Een stive groate stroate
'k Stoan ik hier in 't midden
Van een stroate in new york
'k Zin hier nog moar juste
Nog moar juste in new york
Zoa je gi mi gelove
'k Zin al min geld al kwit
Z'ont nog gezeid
Woar da'k woaren in 't hotel
Je doet juste wat je wil
Moar pas op voor je geld
Moa vent toch!
Z'ont nog gezeid
Zi voorzichtig me je dollars
Want me al di zakkerollers
Veur da je’t wit zi je ze kwit
‘k Goan ne keer noar but’n
En ‘t lop e vent tegen mi
‘k zeggen nog "pardon"
Moar min geld was al parti
Moar joa, ‘t is te loate
‘k Stoan ‘k hier op stroate
Je goat toen ne keer nor bu’n
Van den but’n noa den bronx
Moa vent toch!
‘t Rin hier 100 000 auto’s
Stive schone zi gerust
‘k Stoan ik hie allene
Rechtut gezeid ni stif gerust
'k Roep'n doar e taxi
Moa vent da's hier e spel
D'r stopt a zo ne gelen
'k Zegge : zere noar 't hotel
De chauffeur zoa ne roaren
Zegt show me your money
'k Zeggen "zen't gepikt!
Jomoar, hij zegt, 't goat hier azo niet
Moa vent toch!
‘k Loap’n te voete
Doar a tworsen in de queens
En kik, ‘t stoat doar e meiske
Me ne stive nauwe jeans
Ze zegt: baby wanna party
En ze kikt zi stif verliefd
Moar ze komt zi veel te dichte
‘k Zeggen juffrouw asjeblieft
‘k En misschien wel goeste
Moar ‘t en es nie dat allene da telt
‘k Em vier kinders en e vrouwe
En sertoe ‘k en e gen geld!
Moa vent toch!


http://www.youtube.com/watch?v=0TITdoN5veA

Geen opmerkingen: