vrijdag 17 april 2009

Go for it Ismaïl.


De talentvolle bokser Ismaïl Abdoul maakt vrijdagavond een toch wel erg opmerkelijke comeback in de ring. De 32-jarige Belg zal een enkelband dragen.
Abdoul heeft veertien maanden in de gevangenis gezeten voor slagen, verwondingen en agressie. Onlangs werd hij voorwaardelijk vrijgelaten, maar hij blijft onder toezicht door een enkelband.
Dat belet Abdoul niet om zijn bokscarrière opnieuw op te pikken. Vanavond bekampt hij een Zwitser.
"Door die enkelband moet ik wel in de vooravond boksen, want ik moet om 22u weer thuis zijn. Behalve als ik mijn opponent meteen KO sla, zal ik niet eens kunnen douchen."
"Die band hindert me niet. Hoe kun je iets wat je vrij maakt, zien als iets wat je ketent? Ik ben dankbaar dat dit bestaat. Alle ellende is bijna achter de rug, ik kijk weer naar de toekomst."

Geen opmerkingen: