dinsdag 8 september 2009


24 september 1945

De mooiste zee
is de zee die we nog niet gezien hebben.
Het mooiste kind
is het kind dat nog niet geboren is.
De mooiste dag
is de dag die we nog niet beleefd hebben.
En het mooiste woord dat ik je wil zeggen
is het woord dat ik nog niet gezegd heb.


Dit prachtige gedicht geschreven door Nazim Hikmet is de duizendste post die ik plaats.
650 op 'Puindesaanstoots' en deze is de 350 ste op Intra Muros.
Ik heb eens 'gebladerd' en ik vind het verbazingwekkend dat er nu al duizend posts door mij geplaatst werden, ik zou ze stuk voor stuk herplaatsen, ik hoop dat velen onder jullie genoten hebben en de blogs blijven bezoeken.
Een extra dankwoord aan de reactie-schrijvenden onder jullie.
En voor alle bezoek(st)ers een bloem.
Suzanne.
.

3 opmerkingen:

E.R. zei

een "simpel" maar heel mooi poëem !

Anoniem zei

1000 ,jawadde! proficiat!

Anoniem zei

Dus ik heb al duizend 'posts' van jou bekeken?
Ik wil een diploma.
J. K.