zaterdag 24 april 2010

Youp...


Aarsbisschoppen'De arrogantie", brieste God, "de arrogantie van die godvergeten teringroomsen, die al eeuwen denken dat ze met mijn schepping kunnen sollen. Ik heb de man de vrouw gegeven en de vrouw de man om af en toe even gezond aan elkaar te zitten. Als ze dat allebei goed doen dan lucht dat beiden enorm op. Mijn persoonlijke advies is om minimaal een paar keer per week te hutseflutsen. Goed voor de prostaat, de eierstokken en het anders veel te vlug dichtslibbende hoofd. Het heet niet voor niks vrijen. Seks bevrijdt! En wat verzonnen die muffe katho's? Ten eerste dat je het alleen maar mag doen met als doel dat je kinderen maakt en ten tweede dat consumptieseks totaal uit den boze is. Gewoon een eigentijdse wip met een rubbertje om de leuter is ten strengste verboden. Miljoenen mensen hebben daardoor onnodig aids gekregen. En dit alles wordt die arme gelovigen wijsgemaakt door pastoors, kapelaans, bisschoppen en kardinalen die hun opgewonden leuter regelmatig in kleine onschuldige jongetjes propten en nog steeds proppen. Want u denkt toch niet dat het nu niet meer gebeurt? Over consumptieseks gesproken! Viespeuken zijn het. Smeerkezen! Jongens die hem gewoon regelmatig in een dame moeten duwen of van mijn part in elkaar, maar toch niet in kleine jongetjes en meisjes! Waar halen ze de gore moed vandaan?

Eerst gingen ze al, terwijl de halve bevolking stierf van de honger, te mijner eer en glorie buitenproportionele kerkgebouwen neerplempen en die vulden ze met de meest idiote gouden kelken, monstransen en ander belachelijk tafelzilver, maar in de spelonken en keldertjes van die gebouwen begonnen ze ook nog eens aan onschuldige kinderen te likken. Waar staat het dat ik wil dat er door religieuzen niet met volwassenen geneukt wordt? Welke debiel heeft dat verzonnen? Wie zegt dat nonnen niet af toe met de genotsknots van meneer pastoor mogen spelen? Ik niet. Het is goed voor de non en goed voor de pastoor! Het is toch verschrikkelijk dat een stelletje seksueel gefrustreerden in die kerk de dienst uitmaken! Dat zij bepalen of men wel of geen condoom mag gebruiken. Sneue idioten. Zelf doen ze de meeste belachelijke jurken aan, hijsen zich in sneue kazuifels, wapperen op hoogtijdagen met wierookvaten naar elkaar en geselen zichzelf af en toe. Dat moeten ze allemaal zelf weten, maar blijf met je vieze vingers van kinderen af.

"Ik heb de vrouw toch niet geschapen om er niet aan te komen? In tegendeel. Waardeer mijn schepping en leef je uit. Vier het feest van de liefde! Hou op met je zalvende praatjes en je vieze adviezen aan arme mensen die nog geen bordje hebben om hun kind te voeden. Smeerpijpen zijn jullie. En zeg nou niet dat het om een topje van de ijsberg gaat, sodemieter toch op, het gaat om jullie allemaal. Alle priesters zijn stuk voor stuk smeerpijpen. Roomse rukkers. Nu mag de ene bisschop na de andere bisschop opstappen. De een heeft wezen gemept, de ander kleuters opgewreven, weer een ander een familielid misbruikt en dat allemaal omdat ze zich wilden onthouden. Onthouden van het lekkerste dat ik de mens heb gegeven, namelijk seks! Wat nou celibaat? Flikker op met die onzin. Frunnik en punnik tot je een ons weegt! Hou op met dat gefrustreerde gedoe. En blijf met je poten van de kinderen af. In Vasse is de Pastoor Visserstraat en die pastoor blijkt ook een onbedaarlijke viespeuk te zijn geweest. Weg met die straat! Noem maar een klein, nauw, doodlopend steegje naar hem. Dat vond hij toch zo lekker?

"Die Duitse kutpaus met zijn schijnheilige kardinalen en aartsbisschoppen. Aarsbisschoppen zal je bedoelen. Als ze maar weten dat ik me terugtrek. Ik wil met die pedofiele rukrakkers geen fuck meer te maken hebben. Opzouten. Wegwezen. En geen slappe excuses. Geen bibberig geneuzel. Gewoon de regels veranderen. Alle religieuzen minimaal een keer per week aan elkaar zitten. Goed en stevig! Anders laat ik alle vulkanen tegelijk op ze los!"


Geen opmerkingen: